Trött i kroppen..

Då var det en ny vecka då..
Har spenderat hela dagen med lilla Nella :)
Sandra skulle på möte och behövde barnvakt så jag var upp och hämtade snuttis i morse.
Vi har lekt och busat, blåst såpbubblor, gått på promenad och ätit lunch och självklart myst masssssa :)

Bus-ungen självför några dagar sen, hon börjar bli lång minnsan ;)



Jag är såå trött idag, har varit enda sen jag slog upp mina ögon i morse.. Och för ett tag där så kände jag mig t.om nästan sjuk.. Helt yr i skallen, varm som ett element och mådde super illa, men det gick över som tur är .. Men jag känner mig trött i kroppen, lär jag erkänna.



Älsklingen kom hem ifrån jobbet för en stund sen och hoppade in i duschen, vi ska väl prata ihop oss vad som ska ätas till middag idag snart och sen ska pojkarna ut en sväng igen..
Nu har bejb riktig besluts ångest då han har fått 2 jobb erbjudanden som han lär lämna svar till på Onsdag.. Jag har redan sagt mitt, får se vad han bestämmer sig för :) Kul för honom, verkligen! :)

Gammal bild men jag älskar denså mkt, tycker den är så fin! ♥


Nej nu ska vi kila ut med som små sötnosarna här hemma..


Hörs av senare om jag blir piggare och orkar sitta här vid datan :P


Kommentarer
Postat av: Linnis

Svar: Japp, det är en helt sjuk serie. Finns ingen serie som det händer så himla mycket i samtidigt, å så sjuka saker. Malte som slarvar bort djur, för att inte tala om Unos alla problem :)

Helt underbart!

2010-08-19 @ 15:17:05
URL: http://linnipinni.blogg.se/
Postat av: Malin

Vart har du tagit vägen ängel?

2010-08-19 @ 16:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0