Våran kväll..♥

Det är viktigt att vårda sitt förhållande och rå om varandra, egentligen alltid, men ibland kan man ju lyxa till det lite extra ;)
Det är våran plan att göra ikväll.. Jag sitter bara här en snabbis medans potatisen kokar och köttet tillagas..
Börjar våran kväll med en romantisk, god middag :)
Sen blir det bara mys mys och mys tillsammans..

Regnet öser ner utanför fönstret så det är en perfekt myskväll,
Efter middagen så blir det, levade ljus, filtar & Kuddar, lite nötter&solrosfrön, och mys tillsammans med den personen man älskar mest, kan det bli bättre än så?..
Jag njuter utav stämningen här hemma..



Tidigare idag när älsko var på nya jobbet (Kanon kul!)
Så tog jag först tag i lite viktiga och spännade samtal ;)
Och sen tog jag mig ut i regnet för att shoppa lite smått..
Lägger upp bilder mina kap som jag gjorde idag,
Lite utav det iaf, det andra är bara lite smått.

Vår nya dunder söta köksklocka!
(Vi hade ingen innan  idag?!)


Älskling fick en ny, läcker tröja :)
Fin va? Han blev jätteglad :)


Själv köpte jag mig en ny smink väska(?)
Skitbra, hade en liknade förr..
Bara det nödvändigaste i den :)



Nu ska jag återgå till vår mys-kväll, potatisen är klar nu..
Jag är hungrig.. mmmm..

Visa varandra kärlek,
Vårda erat förhållande,
Det sänker lycka ♥

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: sirpa

Sååå nu kom det upp,,

2010-08-19 @ 20:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0