Avslut

Idag hade vi avslutning på kursen.. Det känns faktiskt jättetrist men samtidigt så tar man,
ett stort steg framåt..

Alla vi la en slant som skulle gå till en avslutningspresent åt Tina (Kursledaren), som jag sedan fick ansvaret för,
Köpte jätte söta blommor + kruka och en ram,
 - i ramen satt en text jag skrev åt henne ifrån oss allihopa.
Tror verkligen hon blev väldigt glad över detta och samtidigt lite rörd.. Hon förtjänade det verkligen!

        

Vi kursmedlemar kommer självklart attt träffas så ofta vi kan ändå,
Vi är en otroligt stark grupp ihop och vi trivs verkligen i varandras sällskap..
Är så glad att vi alla hamnade i samma grupp, vi har delat så otroligt mycket tillsammans.
Stöttat, hjälpt, gett råd & tips, skrattat, peppat och haft det både riktigt tufft och underbart kul ihop!

                    

Så det är självklart klyvna känslor att det är "över" men vi har planerat in träffar då vi ska ses allihopa och sen kommer vissa av oss nog träffas en del privat.
Jag känner glädje och lycka över att jag fått lära känna dessa personer som kom till att betyda sååå mycket för mig!
En del av oss stannade kvar nån timme efter avslutningen och fikade tillsammans, pratade, skrattade och bara hade allmänt trevligt.

Wwwwiiieeeee :D


Så härligt med folk som man kan prata med om allt, jobbiga, tunga saker man bär på till att dela glädje över annat!

Underbara människa! ♥


Det var allt för tillfället,
Är dunderförkyld och trött..
Vill att det ska bli kväll nu..


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Zanna!

Känns konstigt att ni inte är här idag... men samtidigt så rätt... nu är det nästa steg som gäller :-) Tack så jättemycket för den fina blomman och framförallt för den fina texten som du skrev, den står på mitt skrivbord så jag kan se den varje dag... och minnas er...

Ha en underbar jul!

Kram Tina

2010-12-16 @ 15:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0