Bättre sent än aldrig..

Vi kom precis innanför dörren, har varit hos Stefan´s farmor :)
Nelly har legat som en inlindad bebis i min famn hela tiden.. Mys ♥

Nuså ska jag äntligen dela med mig utav lite bilder ifrån våran jul..

Men gud, nu såg jag att våran kamera är inställt på år 2009  (?) Skumt..
Dessa bilder är iaf från iår, alltså 2010. haha..

Jag & Pojkarna hos deras farfar.. Förkylda killar över julen tyvärr.. ♥


(klickbara)
 



Och så fortsatt Jul-firande hos Svärmor..
Trevligt sällskap, god mat och finfina julklappar :)

Och TOMTEN kikade förbi.. WOW..


(Klickbara)
 
















En lyckad Jul men en superglad Tomte ;) hihi..


Dom bilderna bjuder jag på idag :)

Tusen tack för alla fina julklappar,
Men framför allt för en helt underbart mysig jul..♥


Kommentarer
Postat av: sirpa

Jättefina bilder från julen, jag vill åxå ha dem så du kan väl skicka dem till mej :)/Kram Sirpa

2010-12-29 @ 11:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0