Bilder från 24års-dagen


Tack till er underbara nära & kära som gjorde min dag helt perfekt!
Ni är dom bästa och jag är så glad att ni finns i mitt liv!











Presenter..

Härliga filtar från svärmor & Kjell.. Som jag letat efter såna filtar :)


Blockljus & denna "bricka" .. Så fin!


Vacker ring ifrån B-I, hennes egen kollektion.. Helt Otroligt ljuvlig! Tack..♥


Platt-tång & Locktång av min älskling!!! :D ♥


Massa sängkläder från Farmor :D Underbart..


Mössa, vantar & halsduk utav våra underbara grannar, E & R :) Myyys!


Vackra otroliga blommor utav B-I...♥


Det var en del bilder ifrån min 24års dag :)
Hade verkligen en helt speciell dag,
Lyckan är total!


Kommentarer
Postat av: emsi

oj grattis i överskott och hoppas du hade en fin dag det ser i alla fall ut så. Fin du är i håret på bilderna, jag orkar aldrig fick mitt hår för jag har så dåligt tålamod och så blir det aldrig som jag vill.

2010-12-16 @ 13:42:52
URL: http://foreveremsi.blogg.se/
Postat av: emsi

oj grattis i överskott och hoppas du hade en fin dag det ser i alla fall ut så. Fin du är i håret på bilderna, jag orkar aldrig fick mitt hår för jag har så dåligt tålamod och så blir det aldrig som jag vill.

2010-12-16 @ 13:43:06
URL: http://foreveremsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0