Blogg.se - strul

Ingen uppdatering igår pga just strul med blogg.se.. Startsidan krånglade och det gick inte att logga in, kul!
Tycker det är mycket strul, även om det blivit mycket bättre också. Aja, funkar ju nu så.
Men jag blir så förbannat less när det inte fungerar som jag vill!

Är dunderförkyld och har feber, sjukt trist! Orken finns inte till nåt, bara i skallen jag är pigg.
Kom precis in med Ceros, stackarn, han mår så dåligt över löptikarna nu :(
Nu är det även hans egna brutta Furia som löper så nu är han 100 ggr värre.. Lider med honom ♥



Jaha, vad ska man göra med denna dag då tro?
Hade velat ner på stan och inhandlat lite klappar
 Men tror tyvärr inte det är någon toppen idé,
Eftersom jag blir yr i huvudet av att bara resa mig upp.
Jag hatar att vara sjuk!


Var iallafall och storhandlade igår,
Skönt att ha fyllt på allt nu inför Jul.
Köpte självklart min söta lilla blomma,
Den jag köper varje år - som alltid dör..
Men SÖT är den så länge den lever :)


Erkänn att den är föööör söt?! :)
Passar så fint i min lilla jul-kruka


Suttit & pratat med Jennie i telefon en stund nu,
Supermysigt!
Riktigt go tjej, en äkta vän!
Tack för att du finns ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0