Era Frågor..

              

Jag sitter här framför datorn
och läser och funderar omkring era frågor i från frågestunden och jag är riktigt imponerad!
Vilka frågor ni har ställt, jag får verkligen tänka till ordentligt..
Därmed kommer tyvärr inte svaren att komma upp ikväll, jag hinner helt enkelt inte med att svara på alla ordentligt om jag ska stressa för att få upp dom innan jag lär lägga mig för att orka upp imorgon.
Jag hoppas verkligen att ni har förståelse för detta, men det tror jag :)

Har iallafall påbörjat svaren, så det är på gång och jag ska se till att få upp dom så¨snart som möjligt men vissa är kluriga..
Jag säger det på ett positivt sätt, tycker det är superkul!

Nu ska jag fortsätta fundera, skriva, sudda och skriva om..
haha.. Har gjort det ett antal ggr redan då jag kommit på något annat svar..
Ni goa läsare har ställt en del djupa frågor och då måste man verkligen tänka till så att svaren verkligen stämmer med det jag känner och tycker.. Annars är dom ju inte ärliga, ellerhur?

- Jag har t.om skippat sista avsnittet av Efterlyst för att svara er, de ni! Jag kollar ALLTID på Efterlyst, men inte ikväll -

                                         Ha en trevlig Onsdag-kväll och Sov Sött inatt! ♥

                         

Kommentarer
Postat av: dufb

Går in hela tiden och väntar på svaren på frågorna ;-)

2010-12-05 @ 23:39:13
URL: http://metrobloggen.se/dufb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0