Födelsedag..

Vaknade först i morse utav att telefonen ringde,
Vi ignorerade det, visste att stefan ville ha mig sovande, haha.
Somnade iallafall glatt om för att vakna till min älsklings stämma ♥
Fick en kopp te och kakor på sängen tillsammans med ett paket :)
Tack min älskade, du gör mig så glad varje dag..
Mer om paketet sen..

Nu sitter jag här med det tredje tända ljuset i adventsljusstaken..
Och inte känner jag mig nå speciellt äldre heller.
Ska njuta av denna födelsedag som ingen annan tidigare..

Förra året.. Jag gråter.. haha.. Glädjetårar iaf :)


I eftermiddag kommer familjen, innan dess ska jag skura golv, jag skippade det igår.
Mot kvällningen är vi uppbjudna till våra bästa underbara grannar E & R ♥

Ett STORT grattis till min älskade kusin Sara,
Som fyller 18 år idag! ♥
Vi älskar dig och hoppas du har en helt underbar dag, gofia!



Vi hörs senare gott folk och tack för alla gratulationer,
Speciellt alla massssss i FB.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0