Foton..

Här kommer lite bilder ifrån helgen tillsammans med min underbara make..
Han har även börjat blogga så jag tycker ni ska kika in där :)
 Klicka HÄR.. - då kommer ni till hans nya blogg! :)











Mer bilder kommer med tiden..
 
Idag hade vi min syster Ida och min hennes son Hamodi här och på besök,
Det var så otroligt mysigt!
Hamodi busade och lekte med hundarn & Stefan,
Borrade i lådor, käkade pepparkakor och hoppade i snön..
Han trivdes som fisken i vattnet här, jättekul!
Nu får vi se till att ses oftare.. :)
Bilder från idag kommer, orkar inte lägga över alla på datan nu.
Men det var underbart att träffa er,
Har saknat er så otroligt mycket.
Älskar er.. ♥


Vad tycker ni om bilderna förresten? :)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: maddiz

Bilderna är jättefina gumman!

2010-12-06 @ 20:23:02
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/
Postat av: emsi

Så söta bilder, tack för ditt fina inlägg det var så fint skrivet. Jag kände att jag ville skriva av mig och få ur mig mina tankar och om jag kan hjälpa någon i min situation så vore det ju superbra. Hoppas att du mår bättre och att det inte var någon allvarligt, ska lägga mig nu för jag är så trött men vi höres :-)

2010-12-07 @ 00:33:36
URL: http://foreveremsi.blogg.se/
Postat av: emsi

Ja du är modig och fantastisk som pratar om det hemska du gått igenom. Jag blev jätte nöjd över svaret och det var intressant med en frågestund. Jag vet hur det är att få reda på att någon är falsk och pratar illa om en. Jag lade upp alla hemska kommentarer jag fått för många har mailat mig och frågat vad dom sagt. Visst jag blev ledsen först men så insåg jag att om dom vill skriva elaka saker och skämma ut sig så var så god då är det upp till dom för jag har inga ovänner eller dåligt rykte jag är en snäll person och jag försöker fokusera på det. Nej nu har jag en date med en värmedyna för mensvärken är olidlig.

2010-12-07 @ 19:13:52
URL: http://foreveremsi.blogg.se/
Postat av: Karin

Vilka otroligt vackra BILDER!

Ni är rena fotomodellerna båda två!

Helt mållös! LÄCKRA BILDER HELT ENKELT :D

Ha det fint gumman!

Kramar Karin

2010-12-08 @ 10:23:03
URL: http://kazantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0