Fråga till er..

Jag tror bestämt att det är dags för mig att rensa bland dom bloggar som jag för tillfället läser dagligen.
Vissa bloggar är helt underbara och jag älskar att läsa dom :) ♥

Men en del är jag dock tveksam till...

Känns tex trist att läsa någons blogg som man inte kan komentera,
Eller där det endast skrivs skit och skapas en massa drama,
Och även bloggar som man stör sig på men ändå läser dagligen..

Någon som känner igen det sista? haha..
Tror alla har såna bloggar som dom följer dagligen trots att man egentligen inte tål den. - helt sjukt! haha..
Eller är jag helt ute och cyklar?
Va helt ärliga nu :)



Så..
Är det någon som kan rekomenadera några roliga/trevliga bloggar?

- vore superkul!


Kommentarer
Postat av: emsi

Jag kan rekommendera en blogg, min blogg ;-) Nej men jag håller med dig angående att man läser bloggar man kanske inte gillar. Jag blev glad för din kommentar och jag håller med dig. Jag kommer aldrig att glömma men jag kan leva med det och jag är såpass säker i mig själv att jag inte tar åt mig av sånt som är sant. Sen behöver man inte vara vänner och älska varandra men jag kände att det var dags för en vapenvila. Det känns mycket bättre faktiskt nu och det är ju nära jul och vad handlar julen om? jo det handlar om kärlek, glädje, förlåtelse och en ny början. Ha en underbar natt och ta hand om dig själv. emsi

2010-12-08 @ 23:39:05
URL: http://foreveremsi.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej Babe! Jag kan tyvärr inte rekomendera några bloggar eftersom jag bara läser din:) Men jag tycker du gör helt rätt i att rensa lite, och det vet du att jag tycker hahaha....vissa saker och eller människor är inte värd din energi helt enkelt!! Så Go For It!!



Kram

2010-12-09 @ 11:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0