Ge och Ta

Idag har jag städat hela dagen här hemma och har även tvättstugan från 16.00 till 22.00.
Jag städar ju faktiskt varje dag, hela tiden men tycker om att vända upp & ner på allt typ en gång i veckan :)

Älsklingen var iväg en sväng till sin kära mor och träffade sin härliga lillebror, Niklas, syskonkärlek ♥

Stefan,Sötaste Milton Och Niklas :) - fina grabbarna i somras!


Nu ska hjärtat ner i tvättstugan , jag har precis dammsugit klart här hemma, är helt slut,
Inte riktigt friska tror jag, svettas och fryser om varannat.. Men det funkar ändå :)

Man måste tänka positiva tankar trots att det sker hemska, tragiska och smärtsamma saker omkring..
Så trist, så ledsamt och man känner sig maktlös.
Man kan bara finnas till hands och visa kärlek .


Hänt en jäkla massa idag alltså, på att möjliga plan, ang alla möjlíga saker,
Känner mig fruktansvärt irreterad och less, samtidigt som man blir för jäkla besviken på folk!
Man ställer upp i alla lägen, 24 timmar om dygnet men vad betyder det? Nada..
Tycker bara att det är så fruktansvärt respektlöst att bara begära hela tiden men inte ge nånting tillbaka.
Stressat så mycket nu på kvällskvisten att jag har ont i bröstet, läskligt! :/


Livet handlar om att ge och ta - inte bara ta..





Nu ska jag vända tillbaka till mitt glada och positiva humör igen,
Ville bara få ut lite grann om det som snurrar i skallen här..

Imorgon blir det mysigt!
Då kommer familj och vänner hit, det gillar jag :)
Fyller nämligen år imorgon.. 24 år.. Tiden går..
Är väldigt nyfiken på hjärtas paket detta år lär jag erkänna ;) * fniss*


Aja, ska ut med hundarna nu och hoppas smärtan i bröstet försvinner,
Sen laga till lite käk, vika tvätt och sen ska jag banne mig mysa ner mig i sängen!

Ha en trevlig Lördag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0