Ingen tid

Har verkligen inte haft någon tid till att blogga.. Ledsen för det.
Igår åkte jag & Bejb ner på stan och shoppade lite på den såkallade mellandagsrean.. Människor är tookiga!
Hittade iaf det jag skulle ha, dvs 2 par nya leggings, ett långt linne, typ tunika och en kofta..
Fann även en klänning som jag förälskade mig i totalt!
Så den la jag undan tills idag.. Beslutångesten kickade in.. Men jag ska ha den :)
Stefan köpte sig en finfin tröja :) Passade honom utmärkt!
Jag ska visa bilder på det som köpts också :)

Har du handlat nå på mellandagsrean , isåfall vad? :)



Älskling ska iväg med sin bror idag.. Dom blir borta länge..
Vi ska ha Noella på Nyår, funderar på om jag ska ta henne redan ikväll?
Men ack jag är så förkyld efter jag var upp och nattade det lilla yrvädret igår.. haha..
Har en himla massa tvätt att vika och dona med sen gårdagen också.. Får se hur jag gör..

Vad ska ni göra på Nyår? :)


Kommentarer
Postat av: Sara

bara vara hemma, vila å kika på fyrverkerierna me syrran å hennes dotter:)



kram

2010-12-30 @ 18:40:47
URL: http://midnattsdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0