Inte På Humör

- För att blogga överhuvudtaget.. Ni kanske redan förstått det?
Är väl inte riktigt på humör för nånting just nu..

Hade en superhärlig födelsedag och jag ska skriva ett inlägg om den och visa bilder.. Nåndag..

Idag var jag ner på stan och träffade Camilla och lilla Alicia som förresten blir hela 1 år i morgon.. Jisses så tiden går,
Känns som det bara var ett par månader sen Camilla skickade sms där hon skrev att hon var påväg in till BB och strax därpå kom nästa sms, då var Alicia ute ♥
Var barnvakt en stund åt lillan medans Milla gjorde lite ärenden.. Vi hade så skoj, hon är för go den där lilla tjejen..

Har så fina bilder på henne men dom är på kameran och jag orkar inte lägga över nu :/ - Sorry.

Mer då..? Varit ute med pojkarna för mig själv i kylan, tog båda två nu på kvällen samtidigt, smidare så..
Ska lägga mig nu och kika på en film innan jag sluter mina blåa ögon för denna dag.
Har varit full rulle sen jag vaknade så jag hoppas jag sover gott inatt!

Det är en stooor dag för mig imorgon, borde kanske vara liite nervös iaf? - är för trött för att vara det nu.. Det kommer.. 

Nej nu ska jag stuttsa i säng..

Hoppas ni alla haft en trevlig helg och mysig Lucia! - Själv har jag då inte sett nån :S

Nej ska inte blogga nu, jag är som sagt inte alls på humör, inte på nånting, eller jo...Sängen!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0