Modell För En Dag

Det är vad som väntar mig & älskling i morgon, härftigt och spännade :)
Vi har också valt att ta en del bilder tillsammans men även själva.
Ska bli riktigt kul!

Men nu har jag sådan beslutsångest för jag ska göra med håret, vilken klänning jag ska ha?
Klänningen lär också passa bra ihop med smyckerna ur B-I kollektion som jag fått låna till plåtningen.
Ja.. Just nu snurrar det i skallen på mig och jag är dötrött,tror dessutom vi håller på att sjukna in i yttligare en förkylning här hemma igen.
Oroar mig för hur jag ens ska komma upp i morgon, tur att älsklingen ska med också, han får upp mig.

Hur som haver så lär jag stuttsa i säng snart om jag ska somna i något vettig tid..

Men först lär jag lösa detta med kläderna, då har jag ett problem mindre imorgon bitti iaf.. Makeup står dom för iaf :)
Det lättaste.. suck, det hade jag kunnat göra själv ju och dom tog håret, hade passat mig utmärkt ;)


Nu ska jag slå en pling till svärmor ♥


*Längtar tills morgonen är här..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0