Nu så..

Nu har vi internet igen.. Ligger dock på soffan i förkylning med massa ända ljus i våra fina nya ljuslyktor!
Har så otroligt mycket att berätta och så många bilder att dela med er, men det får faktiskt vänta tills imorgon..
Med tanke på att vi inte haft nå nät så har jag inte ens suttit vid datan, inte ens för att föra över alla bilder i från Julen,
Men jag ska ta tag i det..  Känns som jag har en del att göra..

Hoppas verkligen att ni har förståelse för att jag inte kunnat blogga men nu är jag tillbaka igen :)


Lånar en bild från Emma så länge på mig och Viggo,
Med hans nya nalle som han fick av oss i julklapp,
     Underbart söta pojk! ♥


Vill passa på och tacka alla nära & Kära för en underbart mysig & Härlig Jul! ♥


Har ni haft en mysig Jul allihopa? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0