Slutet på 2010..

Gott Nytt År Gott Folk!


Här hemma förbereds det..
Är grymt trött efter en natt ¨på 3 timmar, Noella sov dock gott heela natten lång, som alltid :)
Men jag kunde inte somna.. Sov iaf 3 timmar, Nellis vaknade, Stefan kom hem och jag & lillan klev upp.
Tog hundarna en sväng och efter det så drog vi oss in till stan en sväng så fick älskling sova också..
Han kom hem kl 8 i morse..
Shoppade lite smått och gott, dock inga stora saker.. Jag ska visa allt men har icke tid nu..



Nu ska jag stoppa lillan i badet, duscha själv och klä på både henne och mig, maten ska också lagas..
Åhh.. Nu är det mycket som ska hinnas med.. 
Ska iaf kyssa min älskling och skåla med honom på 12-slaget ♥
Jag som är nykterist och allt, hehe, det går att skåla ändå :D



Återkommer nog imorgon med bilder från idag  och allt annat jag lovat..

Men det finns inte så mkt tid över när man är ensam med en liten gofis, 2 hundar och en massa andra måsten i hemmet.
(Som sagt så var ju Stefan borta igår och kom hem i morse)

Det får räcka tills vidare.. HA DET SUPER IKVÄLL! - Ta´t lungt ;)


Kommentarer
Postat av: B-I

Idag är det 2011. Ja, nu är det nytt år... Önskar dig all lycka på nya stället! B-I

2011-01-01 @ 10:40:57
Postat av: Tessan

God fortsättning på er. Hoppas ni hade det trevligt igår. Är det bra med er då?? Vi får väl höras snart gumman. Kramar

2011-01-01 @ 14:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0