Utan internet

FÖRLÅT!!!


Jag är ledsen för den urkassa uppdateringen
..

Förklaringen är enkel och trist, våran router är pajj, trasig, DÖD!

Sitter hos svärmor & Kjell och myser, ska hoppa in i bastun strax.

Jag ville bara tala om för er varför jag inte kan blogga just nu.. Och villken abstinens!

Sen vill jag önska er alla en trevlig Jul! ♥


Jag hoppas att vi kan fixa oss en ny snarast så att jag får dela med mig om allt som händer här med er..
Saknar det somm tusan ska ni veta, ni betyder, mina älskade läsare..♥

Nu måste jag kila iväg, Vill inte känna mig super osocial här.. 

Håll tummar & Tår átt vi hörs snart igen och njut utav Julen nu! :)

Puss & Kram på er allihopa ♥


(Bild från förra året, har inga bilder på denna data, sitter på Kjells data nu)


Kommentarer
Postat av: Elin

God Jul kära vän!!! Har saknat dina uppdateringar!! Tack för hjälpen igår förresten....



Jul Kramar!!

2010-12-24 @ 10:09:13
Postat av: Crazyangel

Bara låna det, annars kanja skicka lite bilder sen

2010-12-25 @ 20:42:49
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0