LusseBulle

                                              Ibland blir jag helt chockad över människors beteende,
                                                       Finner inga ord som kan beskriva det.
                                                           Hur behandlar folk varandra?
                                                                             Herregud..


                             


Till nåt annat, jag åt precis en lussebulle, såå grymt gott! :) haha..
Känner mig inte på topp idag, förkyld..Värdelöst!
Mina ögon går nästan i kors här,
Jag lider utav någon slags kronisk trötthet eller nåt, haha.
Nejdå, men jag är hemskt trött nu när det är så mörkt ute.

Gick iallafall på kursen idag och träffade alla ♥
Fixade lite papper med mina kontaktuppgifter till olika arbetsgivare.
Har möte imorgon också men sen är jag ledig.. härligt!

Var förbi Marika en sväng nu på kvällen också,
Tog oss en pratstund med barn och hund omkring oss, mys!
Riktigt go och härlig tjej, Marika. Grymt trevlig!


                                                               Min Älskling!
                                    

                                                                                                        

                                                                                 Nej nu ska jag slappna av,
                                                                                 käka lite solrosfrön och bara vara..
                                                                                 Älskling sitter och donar med tattomaskinen.
                                                                                 Och vovvarna sover.. Lungt & skönt! ♥

                                        


                      Var rädd om varandra!
                                   


Kommentarer
Postat av: emsi

Tack för kommentaren, jag orkar inte att gå in på detaljer och jag vill inte sjunka till deras nivå och snacka skit. Okej hoppas att du hittar något bra jobb. Vilka fina bilder på er jag bara måste säga det igen. ha så kul med disken ;-)

2010-12-07 @ 22:14:17
URL: http://foreveremsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0