Vilken DAG!

WOW, vilken helt magisk dag jag har haft, ni anar inte!

Jag hade ett möte inbokat på Helges (dvs ett aktivitetshus) kl 14.00 idag,
Skulle bara dit och prata, marknadsföra mig själv och lämna kontakt uppgifter.
Det är många som söker dit, alltså som personal så jag kunde bara hålla tummarna, typ.

När jag väl skulle lämna över mina kontaktuppgifter så utbrister dom,
- Vi har redan tagit våran beslut, här och nu..
Du passar perfekt hos oss. 
Du är varmt välkommen!

Jag trodde jag skulle smälla av och samtidigt hoppa och skutta av lycka,
Jag fick den, jag fick platsen! YES!

Måste få påpeka att jag är riktigt stolt över mig själv :) - Det måste man få göra emellan åt..


Grattis till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0