Skvaller.....(Ej Seriöst!)

Har du sett vad som skett eller hört vad som hänt?
Har du några typ av bevis?
Var det han eller hon eller dom eller vem?
Bara fråga någon brevid.

-
Okej, för jag har hört av en kompis, bekanta väninna, i sin tur bekanta vän,
Att Kerstin på jobbet har haft en affär med en snubbe från Hisingen,
Hon träffade tydligen snubben på klubben för gubbar som gillar män, - åh fan!
Oh så vitt jag förstår så börja tycke att stå när dom dela på taxin hem. - nääähh?

- Men är det sant att Kristoffer på 3:an tar droger och bor hos sin mor och far? - aa..
För det var Anki, du vet, som berättade detta och på henne tror ju jag. - mm.. 
- Ja, jag hörde detsamma från Annelies mamma men skillnaden var den här, - vadå?
Att det är Anki som pundar och han är den lugna, vem fan ska man tro på där? - Jaa?

Har du sett vad som skett eller hört vad som hänt?
Har du några typ av bevis?
Var det han eller hon eller dom eller vem?
Bara fråga någon brevid.

- Okej, har du hört det om Jonny, att han drogade nån stackars tjej som han fick i säng? - skojjaru?!
Och att bruden är gift med en snubbe som visst har kontakter med MC-gäng. - åh fan!
- Jag vill inte va sån men jag tror ju att John aldrig nånsin har haft en tjej! - nähä?
För den flackande blicken, ´men stackarn den fick det..- nää, jag vet vad du kommer säga nu..

- Och sen var de, det där med din polare Per som dom säger är Rofferuff.. - Okej?
Han är en feg liten skit och egentligen rik och är antagligen med en muff.
- Vill inte dömma på förhand men Göran han säger att Roffe gestaltar två.. -prr..
Och har man hört han med hovmästarn så låter det nästan som samma person ändå..

För..
Har du sett vad som skett eller hört vad som hänt?
Har du några typ av bevis?
Var det han eller hon eller dom eller vem?
Bara fråga någon brevid.

////////////////////////////////////////////////



Är det såhär det går till när man sitter och skvallrar?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0