You´ve Got Mail

                                               
Kollade in min mejlbox
när jag kom hem idag, hade fått en hel del mejl, från 3 helt olika personer om helt olika sker.

*Två mejl ang framtida kommande saker.. Mer om det då det närmar sig. Kanske? Får se om jag väljer att dela med mig  av det eller ej.

*Ett lååångt mejl ifrån en helt underbar person om min musik& mina texter, haha, gav mig både goda skratt och massa beröm, tips och råd, Tack!

*Sen var det ett mejl som jag blev väldigt fundersam över.. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det egentligen, dock inget jag kommer dela med mig om här i bloggen..Men kan säga att jag blev faktiskt lite ledsen över en del påståenden.

Till nåt annat, ska greppa telefonen strax och slå en signal till personen som sände mig dom två första mejlen,
Tycker det är grymt mycket lättare att ta vissa saker över telefon än över mejl, det kan ju bli så fel.
Håller ni inte med om det?

Återkommer senare och kikar in frågorna i frågestunden - Ni ska ju få era svar.. Hoppas jag hinner med allt idag, vill gärna hinna fundera och ge er så pass raka och genomtänka svar som möjligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0