Hallåå

Allt bra med er läsare?  Saknat mig? ;)

Nu var det ett jäkla tag sen jag var in här.. Har väl inte haft nåt speciellt att skriva :P Har jag inte nu heller egentligen..
Har blivit frisk nu iaf :) Bara lite seg , så som man är när man varit dålig under en längre tid..Men det är bara att hålla igång :)

Sitter här vid köksbordet och dricker ett glas cola medans hundarna äter sin middag.. Vi var och storhandlade igår och har köpt hem ett nytt foder åt Tossen nu (Allergifoder) så nu håller vi tummarna på att han blir fin i pälsen igen.. Han tycker om den iaf, tur för han de, för det kostade en heldel.. Men det är han värd!

gammal bild, men hur söta får man vara?! Älskar denna bild <3


Stefan är och hälsar på¨sin farmor en sväng, jag kunde inte följa med idag, har så mkt att dona med här hemma..Lär sätta igång med det också, jag har påbörjat iaf.. haha.. Måste ner och kollla om det finns nån tvätt tid i morgon eller nåt..


Har precis pratat med min kära mormor, jag saknar verkligen henne.. Så trist att bo så långt bort, jag hade nog mer eller mindre bott hos mormor annars.. Hehe, Hos mormor är det "Hemma" lixom..Det finns ett lugn hemma hos henne som jag inte känner nån annanstans.. Dit har jag kommit många nätter när jag bodde i STHLM.. Lär få tummen ur röven och åka ner snart!

Nej om jag ska ta och diska klart kanske.. Helt otroligt hur mkt disk det blir på 2 personer!? Diskade igår och nu känns det som om det är lika mkt igen.. gaah.. Jag vill ha en diskmaskin igen.. Fast samtidigt så tycker jag om att diska, speciellt när jag är arg, haha, bästa metoden att få mig lugn på :)

På med mössa, halsduk & vantar för det ÖSER ner snö, SUCK!



Jag Älskar Dig..♥



Ha det toppen allihopa därute! ♥

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre, kikar kanske in senare :)


Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar er <3<3

2010-02-18 @ 22:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0