Håret

Igår så färgade älsklingen mitt hår :) Han är världsbäst på att färga hår :) hihi..

Såhär blev det iaf..Tack för hjälpen, älskoo ♥

Blev riktigt nöjd faktiskt :) *galen blick, haha*


Har precis kommit in ifrån snöstormen med hundarna.. vilket j*vla väder, helt sjukt!
Ska snart ta och äta min efterrätt , chockladpudding med grädde :) muuums.. Blev så mätt efter middagen att det fick vänta ..

När det är sånt här väder ute så finns det inte mycket att göra, jag har städat här hemma.. Nu har jag en hemsk huvudvärk.. Håller tummar och tår för att den ska gå över, inge kul att ha ont i skallen, kom från ingenstans efter middagen.

Nje nu avslutar jag! Ha en trevlig lördagskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0