Hej hopp!

Känns som jag hunnit med en hel del idag redan faktiskt och det känns såååå skönt!
Nu senaste timmen har jag dock suttit i soffan, svarat på komentarer och kikar på tv där i mellan ;)

Men jag har varit ute med Ceros på en härlig promenad, för vilket underbart väder vi har idag! Eller vad säger ni?
Solen skiner så härligt! .. Tänk om bara snön ville försvinna så skulle det vara PERFEKT!

Lagade till lite lunch också, fick bli köttfärsås och spagetti idag, gotta!
Och sen ha rjag tagit mig en dusch och fixat iordning mig.

Väntar på att min hår ska torka så ska ska jag kila ut en längre sväng till med Ceros, vill inte gå miste om denna härliga dag! Ceros är på strålande humör idag han med, rullar glatt runt i snön och tokryckar efteråt som den lillabuse han är!

Imorgon är det ingen vanlig dag för det är Stefans födelsedag..

Stefan på Gotland sommaren -09


Vi hörs av senare, ha det toppen så länge!

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Bella

Fin blogg du hade =)

2010-02-03 @ 13:52:45
URL: http://thisisbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0