Hull

Hej och Hå :)

Sitter här i köket med bejbi och hundarna .. Satan va kyligt det är ute idag då, sjuuukt.. Tror t.om Ceros frös lite, fast det skulle han inte erkänna, snöö är ju the shit ;)
Ska klä på mig snart och ta mig en sväng till.. Boss är rastlös här hemma, just nu roar han sig med att klättra på köks-stolarna..Knäppskallen vår :)



Tycker att Ceros har gått ner lite i vikt, det tycker jag inte om.. hmm.. Tycker han har tappat lite, inte mkt men lite hull, inte okej.. Jag göder honom med massa mat och olja nu .. Hehe.. Han äter så glatt :) Han sitter här och stirrar på mig nu, jag tror minnsan att han vill ut och leka i snön igen.. Det blir till att klä på sig igen och hoppa ut med dom en sväng till nu :)


Ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0