Middag..

Idag stod det helt still i mitt huvud, hade inte en blekaste aning om vad jag skulle laga till middag idag..
Jag slängde bara ihop lite, kyckling, gräddstuvad spenat, lök, vitlök , pasta och slängde ner allt i en gratängform och la ett lager ost över sen in i ugnen.. SATAN va gott det blev :)
Även Stefan mumsade i sig riktigt mkt.. Så det blev riktigt bra med andra ordd :) Brukar oftas bli så när man inte riktigt vet vad man gör :) hehe. Och man får inte glömma att jag ÄLSKAR spenat! Så otroligt gott!





Nu är det dags för mig för mig att kila ner i tvättstugan för pass 2 idag.. Dvs sängkläder och filtarna i vardagsrummet ska tvättas också.. Sen blir det till att vika och dona med all tvätt som redan är färdig och efter det ska det dammsugas, Stefan har sagt att han ska fixa det, hoppas det blir så, då slipper jag en sak iaf :)

Ska dricka upp min efterlängtade cola och sen kila ner igen..

Lite kul, igår när jag och Bejb var ute på långpromissen med pojkarna så gick vi knäpptysta en stund, uppenbart att vi både gick och funderade över nåt, sen utbrast vi i mun på varandra, alltså i exakt samma sekund,
- Gud jag är så jävla sugen på cocacola!
Haha, det blev ett gott skratt..



Så ser min fredag ut.. :P Hahaha..
Närå...
Men när allt är klart så ska jag tända massa ljus och mysa ner mig i soffan och förhoppningsvis så är det nå bra på TV ikväll.. Och får inte glömma att hundarna ska ut en lite längre sväng till, blev en lite kortare sväng vi nyss kom in ifrån med tanke på att jag lär ta hand om tvätten, skööönt ute också när man äntligen slipper dessa hemska minusgrader....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sånt där e så härligt, när man tänker o säger samma sak samtidigt!

2010-02-26 @ 21:07:18
URL: http://egosandro.blogg.se/
Postat av: Sara

mmmm.det såg riktigt gott ut.. kan du inte be ceros springa ner med lite till mig

2010-02-26 @ 22:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0