Promenad

Jag och älsklingen tog oss en prominix ner på stan tillsammans.. Riktigt uppfriskade och mysigt! Så skönt att man slipper dessa minusgrader även om det säkerligen kommer tillbaka :(

Hittade ett par skitläckra skor åt mig för endast 500 kr, nedsatt med X antal hundra.. Eller det var rättare sagt Stefan som hittade dom... I´m in love! Så himla snygga och även bekväma, kan behövas till våren, när den nu behagas komma.. Håller tummarna på att dom finns kvar nästa månad och inte ligger på 1000 spänn då..

Vi kom precis hem eller nästan, jag har hunnit diska lite.. Nu sitter vi här i köket och dricker varsitt glas Cola :)
Ska samla lite krafter och sen ta ut vovvarna på en långpromenad.. riktigt skönt ute må jag säga :)

Myspojkarna.. ♥


Vad gör ni läsare en dag som denna?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0