Sen middag..

Två dagar eller snarare kvällarna så har det blivit så sena middagar.. Idag är det nästan lite extrem, klockan börjar ju närma sig 21.00 :O..

Men två dagar i rad så har jag faktiskt somnat på soffan med en filt över mig och en hund på fötterna.. Vilket är hemskt ovanligt, jag brukar inte ens kunna somna när jag ska lägga mig för kvällen.. Och sen har jag inte haft nån aptit heller, är bara törstig.. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk igen bara :( Men äta måste jag ju så därför får det bli en sen middag helt enkelt..

Ikväll blir det köttfärsås och bebis spagetti.. Har dock fastnat på blåsningen på tv3 .. Men har förberett allt i pausen iaf..

Nej vi kanske hörs av senare..

Ps. Går inte att ladda upp bilder så det blir ett trist inlägg utan bild och färg.. :( Ds.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0