Tröttsamt!

Nu börjar det här bli riktigt tröttsamt!
Huvudvärk, illamåeende, halsbränna (Som jag förövigt aldrig har!) och febern har gått upp lite igen.
Tappat aptiten helt och hållet, mår illa så fort jag ser mat men lunchen måste ju lagas ändå.. Håller på att göra fisk med kokt potatis och morötter. Sitter här och dricker barocca just nu. Hoppas jag får i mig lite mat iaf, blir ju helt yr i skallen när man inte äter ordentligt. Men jag är törstig HELA tiden!

Bilden är lånad


Tog ut hundarna i morse iaf, Bejb sov lite längre än mig och jag har legat vaken så gott som hela natten så jag bestämde mig för att gå upp och ta ut pojkarna så jag fick lite luft (varmt inne).

Boss var så snäll. lillpojken, kom 3 "dumma" vovvar som skällde och morrade massa på honom på ca 5 meters avstånd men han reste bara lite ragg och gick fint fot förbi dom.. Det var tur det för jag hade sån yrsel och det är svinhalt ute, inte så kul om Boss skulle bestämt sig för att bråka tillbaka, han kände nog att jag inte alls hade orken till det idag.. 

Miljoner ton kärlek till Toss ♥


Nej nu ska jag försöka mig på att gå in i köket igen.. Hörs kanske senare!

Dom vackra tulpanerna som Stefan fick av sin Farmor när han fyllde 26 :)
Btw, min mammas favoritblomma var just tulpaner :)



Höres av folket!

Kram


Kommentarer
Postat av: sirpa

Krya på dej Zanna/kram

2010-02-06 @ 15:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0