Anonym?.. Och vår fredag & Lördag

Det är svårt att svara någon som komenterar anonymt gång på gång..?
Du kan inte  få nå svar utav mig om du inte skriver ut ditt namn.. Även om jag har mina aningar om vem du är.



Jag ska uppdatera lite bättre senare, sätta upp lite mer bilder osv.. Har haft fullt upp, har varit barnvakt från igår till idag..Åt världens sötaste tjej :) Pojkarna här hemma var så glada och snälla ♥
Sen har vi även tagit ut Nemo åt R som jobbat eftersom E är bortrest :) Söta hund!

Mumma, russin, saft och kex ;)  (Igår)


Här delar vi med oss till alla :) (Ceros får russin..)


Och sen kan man lägga sig över Boss huvud om man vill.. Mys! :)


Här pratas det djupt om Nellas apelsin-klyfta, alla lyssnar noga ;)

Lär påpeka att jag är otroligt stolt över pojkarna som varit så lugna, snälla och haft sånt tålamod, en speciell guldstjärna i kanten till Boss som inte alls är van med barn på samma sätt som Ceros, men det verkade som han aldrig gjort annat i hela sitt liv :) Han var helt otrolig! Jag är dock inte förvånad, han är en otroligt mysig pojk! :)



Mer bilder kommer på lillan :)

Har även storstädat här hemma och gjort om och pysslat lite..

Ett till litet bord med sött på :P


Boss har fått sig en bur.. Men som ENDAST används på HANS villkor.
Här kan han gå in och lägga sig om han känner för lite lugn & ro.. :)
Den står alltid öppen, grinden stängs aldrig! Viktigt.




Nej nu ska jag sätta mig med mitt te en stund.. underbart, för min rygg dödar mig.. :/
Ha en trevlig lördag allihopa.. Medans karln tränar så ska jag mysa i sofffan innna jag hoppar in i duschen.. :)

En mysig nybadad Nella, riktigt inlindad :P hehe.. Gotjej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0