Privat blogg?

Hmm.. har funderat ett tag på att skaffa mig en helt egen och helt privat blogg, där jag kan skriva precis allt jag känner..
Förr i tiden skrev jag faktiskt dagbok flera ggr om dagen, har hur många böcker som helst men någonstans på vägen så slutade jag ..
Att skriva av mig all skit jag bär på, det får mig att släppa taget om det svåra, jobbiga så jag kan må bättre..

Mm.. Tror det blir en sådan blogg för mig!

Annars då? Himla fint väder det är! Otroligt! Men det skulle väl behövas en dag eller kväll med ett PANG regn..






Nej nu ska jag gå upp och ta ut sötaste Nemo :)


Hej Hej!


Kommentarer
Postat av: Maddiz

Hej stumpan! Jo, de är jätte bra och ha en blogg som ingen annan än du kan komma in på. De har jag skaffat mig. Väldigt skönt att kunna skriva av sig och veta att ingen kommer in och kan använda de mot en. Så jag rekommenderar de starkt! Kramar i massor

2010-07-13 @ 18:17:40
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/
Postat av: Har du glömt...

Nej snälla Zanna skaffa ingen privat blogg. Jag måste få veta hur du mår. Måste få läsa vad du känner. Måste veta att du är okey. Ibland saknar jag dig. Vi pratade ofta och massor. Har delat mycket. Det är glömt och försvunnet nu. Efter allt bråk vill du inte prata med mig ändå. Men jag vill ändå kunna läsa. Det är viktigt för mig. Hoppas du inte tar illa upp. Ta hand om dig. En gammal glömd vän!

2010-07-15 @ 12:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0