Semester .. :)

Nu har min älskling semester i 2 veckor :)

Vi hoppas vfverkligen att värmen håller i sig .. Nu ska det pressas, tillsammans ♥
Min tatuering tillåter det nu också så det är pefekt :) Har ju fått vara försiktig med solen pga den.. Tills NU :)
Funderar på picknick i morgon med min karl i solen..? Får se vad vi hittar på ;)

Så nu ska det knäppas fler bilder tillsammans :) ♥


Storhandlat, det är vad vi har gjort idag tillsammans. (tack Johan för skjussen :)
Bejb jobbade först och jag var uppe hos Nella och Sandra :)
Och självklart varit ute med pojkarna :)


Nu tänkte vi mysa ner oss i sängen och kika på film.. hela min kropp värker, jag är sååå tröött och ja.. Min kropp är inte sig själv just nu.
Men det går väl över :)

NattiNatt Allihopa.. Än ska vi väl inte sova men detta blir sista inlägget :)




Kommentarer
Postat av: sirpa

Ohoj...

Men vad skönt att få en ledig tid tillsammans,,det är just sånt man ska längta till när man jobbar,,uppskattad ledighet... Massor av mys till er två tillsammans/Kram Sirpa & Kjell

2010-07-16 @ 23:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0