Tack Älskling ♥

Har haft en helt underbar dag tillsammans med Stefan ..

Vaknade på morgonen av doften utav nygräddat bröd.. mmums. Jag är inte mkt för frulle men jag vräkte i mig, haha. Så gott! Himla söt gest utav honom..

Sen tog jag Ceros på en lång, uppfriskade morgon promenad.. Vi lekte lite med hans boll och han fick busa av sig på gräset.. Riktigt mysigt!

När vi kom in så frågade bejb om jag ville följa med honom till sjukhuset idag när han skulle hämta sin medicin så vi gjorde oss i ordning och satte oss på cyklarna.. Väldigt kul :)

Speciellt på tillbaka vägen då vi cyklade igen Boulogne - skogen, jisses så vackert det är!
Trist att jag inte hade med kameran.. Vi cyklade sakta, pratade och tittade på alla vackra träd, blommor, vattnet och hur solens strålar liksom lyste upp det hela så otroligt vackert..

(Bilden är lånad från google)
hittade tyvärr inte nån bättre ..

Istället för att åka raka vägen hem så stannade vi till på stan och gick hand i hand och kikade i affärer.. så mysigt!
Vi har vår bröllopsdag ganska snart så vi fick nog allt lite ideer till varandra ;)

Snart 1 år sedan ♥


Det var dock bestämt ifrån början att älskling skulle köpa sig 2 nya linnen, vilket han verkligen behöver för vart har alla hans tagit vägen egenligen?!
hur som helst så hittade han 2 st han gillade , ett vitt och ett svart , han var så läcker i dom ;)
Han var så nöjd och då känns det bra :)

Min sexiga karl :P Och hans nya linne :) Har ett lika fast i vitt också :)


Själv hittade jag på 2 naglack som fick följa med hem, har velat ha nya så länge, ville ha lite mer färg så det blev ett rosa och ett lila - superfina!

Har dock inte testat dom ännu :) Men dom ser fiin ut .. :P


Sen så hade min älskade man redan planerat en överrasking till mig, eller en present :)
Så när vi kom från nian så gick han till ståndet utanför och köpte en superläcker tunika till mig :)
Såå sött! Jag har kollat på den länge, men vill inte slösa pengar på mig själv enbart..
Så han hade bestämt sig för att överraska mig, hur sött är inte det?
Jag fick även ett par nya leggings med fjärilar längst ner på ena benet.. Jättefina!
Jag blev och är glad! Han är underbar min man, han är helt underbar! ♥

Orkade inte sätta på mig den och knäppa kort så.. Så frän! :)


Baksidan, så snyggt i ryggen! inte sant?



Älskko hittade även ett bar byxor samtidigt som han fastna för men köpte dom inte, vi gick och satte oss en bit bort och pratade, såg på honom att han ville ju ha dom.. Så jag reste mig upp och gick dit med honom igen och han köpte dom byxor han ville ha :) Han är jättenöjd med dom :)
Vi fick dessutom rabatt som tusan på mina leggings som vi köpte samtidigt som Stefans byxor :)

Dom går att ha som långa, mellan (som på bilden) och som shorts :)
Topppen! :)


Mina leggings ska jag väl sätta upp en bild på också :)

Såhär ser det ut nere på ena benet.. dom är alltså helt svarta, trots färgen på denna bild :S
Bra kvalitte och kanon pris :) stilrent och fint :)


Tusen Tack till Mannen i Mitt Liv, Stefan Holappa! ♥
Inte bara för allt du gav mig idag, hihi..

Men framförallt för denna otroligt underbara dag tillsammans med dig!

Jag Älskar dig..


Kärlek till er alla läsare


Kommentarer
Postat av: Stefan

Fint skrivet älskling va söt du är ;) Haft en kanon dag tillsammans med dig idag, har längtat efter en sån här dag länge nu så det lär vi göra om flera gånger :D inte handlingen dock men att göra fler saker tillsammans och komma ut lite mer och ta hand om oss själva, ja du förstår vad jag menar :) Älskar dig mitt lilla hjärtegryn. Puss

2010-07-27 @ 22:24:24
Postat av: Dufb

Jag är så glad att du har det bra zanny. :-)

2010-07-28 @ 04:16:20
URL: http://metrobloggen.se/dufb
Postat av: sirpa

Skönt att höra att ni mår bra..det är viktigt att man gör saker tillsammans, det är bra för förhållandet,båda parter mår så mycket bättre av det./Kram Sirpa

2010-07-28 @ 08:09:16
Postat av: Moster Sandra

Glad för Din skull Sanna!



Jag har totalt glömt bort att jag lovat skicka en sak till dig, vågar inte lova något för jag e verkligen USEL att posta brev.. Lider av någon fobi eller nått men jag ska verkligen göra ett försök idag.. kram

2010-07-29 @ 10:02:04
Postat av: Sara

Jag har oxå ett sånt linne/tunika med exakt samma färg :)



vad glad jag blir för eran skull... :):)



Älskar er :)

2010-07-29 @ 19:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0