Hundvakt..

Våra kära grannar Elin & Ricky är på bröllop idag, mysigt, trist med vädret bara..
Hur som helst så strulade det till sig i sista sekunden med hundvakten åt deras urmysiga Staff , Nemo.
Så jag blev tillfrågad om jag kunde gå ut med honom åt dom, självklart, inga problem alls!
Han är en riktig liten gobit :)

Han och Boss är dock tyvärr riktiga ärkefiender.. Men Men.. Vi har varit ute i regent, han hatar regn lika mkt som Ceros och det öser verkligen ner, vädergudarna är riktiga arga idag..


Lillplutten Nemo :)
(Bilden är lånad från Elin´s FB)


Kom iaf precis in med Ceros,
Som blev helt dynsur utav allt regn.
Han som avskyr regn, stackarn..
Pojkarna blev iaf superglada över att mamma är helt deras igen ;)

Mammas älskade hjärtan!


Ska luta mig tillbaka i soffan en stund innan jag ska upp och hämta Nemo igen :)

Ha en trevlig Lördag allihopa ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin blogg du har, brukar kika in och läsa ibland! Tack och tack igen, supersöt bild på Nemo (såklart) och på era fina vovvsingar...Ta hand om dig



Kram

2010-06-13 @ 14:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0