IKEA

Nu har vi varit på IKEA 2 ggr och jag stormtrivs med köket nu :)
Tycker det blev riktigt mysigt!




Hittade även kuddar till soffan idag :) eller vi köpte 2 örngott och 2 kuddar till :)
Får bli fler med tiden..


Har även köpt lite blommor som vi ställde på vitrinskåpet :)
Klätterväxterna på sidorna..


Älsklingen kom även hem med 10 röda rosor häromdagen och gav mig.. naaw..♥


Nu ska jag mysa lite i soffan & sen ta ut Ceros älskling!



Åh, Han gick förresten lös hela vägen hem idag,
Bland folk, hundar osv..
Han gick bara fot så snällt,
länge sen han gick gå lös på gatan me mig,
fy på mig!
Min Underbara Pojke! ♥


Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

SÅ FINT DET BLEV :D

Kul att Ceros är så duktig :D

Hörs gumman!

Puss

2010-06-21 @ 02:22:41
URL: http://arhamn.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Tänk på att man enligt lag inte får ha dom lös offentligt bland folk... :/

2010-06-22 @ 15:25:57
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0