Baka en kaka

Idag har jag sovit ut ordentligt, vilket var riktigt behövligt!
Har verkligen sovit såå gott, riktigt djupt, utan att jag vaknat varje timme, hur skönt som helst!
Sov dock lite väl länge tycker jag men Stefan har inte väckt mig heller så han tyckte nog också att jag skulle sova ut.

Men gud vilket hemskt trist väder vi har då?! Helt värdelöst.. Jag har dock sluppit gå ut än så länge idag, Stefan tog hundarna i morse, men snart lär jag ut i regnet med dom ige.. ucsh! Ceros hatar regn och har alltid så bråttom in.. Och sen lär dom torkas osv.. Bara en massa onödiga måsten när det e pissväder.

Stefan är nere på stan nu och handlar cigg, pratade nyss med honom och han hade stött på en gammal vän :) Skoj! Får se när han kommer hem, snart hoppas jag då han har ciggen ;)

Jaja, Jag hade iaf tänkt ställa mig och baka en sockerkaka nu.. Länge sen jag bakade det, men nu så :)
Får se om det blir nåt mer gott när jag ändå är igång.. :)

Nu har svärmor och Kjell kommit hem från sin semester, måste vara hur trist som helst att komma hem till detta väder.. uha! Tror vi kanske ska åka och besöka dom i morgon :) Känns som dom varit borta i en evighet..

Ha en trevlig Lördag allihopa!






Kommentarer
Postat av: Sanna

De finns folk till allt fan. :/



Jo de e okej med mig iaf, med emilia är de super.

Hur är det med er nu? Har eran snö gått bort ?



Kramar!

2010-03-27 @ 18:56:37
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

En otroligt fin blogg. kram

2010-03-28 @ 01:01:17
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0