Dagen med Bästa Camilla och Lilla Alicia <3

Idag mötte jag upp Camilla och hennes dotter Alicia på stan, kikade lite i affärer och tog sen en lunch tillsammans.. Så kul att träffa Camilla, en underbar tjej, en vän som funnits i många många år.. ♥

Lilla Alicia har blivit så "stor".. Tiden går fort :) Lilltjejen skattade så sött när jag pratade med henne, det värmer i hela kroppen! Sötaste lilla flickan som finns.. hihi..♥

Mor och Dotter vid lunchen :) ♥


Jag och Lillan :) Go-fisen.. Massor av kärlek till dig ♥


Gotjejen.. Kolla in dessa vackra ögon..♥ Så lik sin mamma! :)



Synd att det var så trist väder idag :/ Det började regna när vi var på G från lunchen.. Men det är alltid lika underbart trevligt att träffa dom båda :)
Synd att vi bbor så långt ifrån varandra, men vi lyckas få till några träffar då och då iaf, glad jag är för det ! :)

Tack för att du finns Camilla <3



Igår träffade jag Karin , det var länge sen!
 Var riktigt trevligt! :)
Lite skoj saker på G nu.. hihi..


Nu ska jag luta mig tillbaka en stund,
Är lite små trött :P

Blir snart till att laga middag, tänkte steka lövbiff idag.. mums :)


Ha en toppen fredag!

Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0