Födelsedags fika :)

Idag fyller Stefans lillebror Johan  19 år :)  Så vi har varit hos svärmor och firat honom idag :)Grattis Grattis .. :)
Riktigt trevligt! Fick med oss tårta hem också.. mums.. Pga mitt illamåående så vågade jag inte riktigt äta så speciellt mkt när vi var bortbjudna utifall det skulle vänt sig i magen, vore ju inge vidare direkt..
Hur som helst, tack för en trevlig eftermiddag! ♥

På tal om annat så känner jag inte igen mig själv eller min kropp just nu, skit jobbigt! Mår ju inte sådär prima, jag är super trött men kan inte sova en hel natt utan att springa upp mist 6 ggr.. Totalt värdelöst..
Aja.. Är så seg nu att jag inte orkar skriva mer.. Slänger in bilder i morgon istället, har inte fört över dom från kameran till datorn ännu..

Slängde ihop köttfärsås och spagetti till middag idag.. Så var det med det..


Ha en trevlig Söndagskväll.. Själv vill jag bara gå och lägga mig.. Längtar till tusen tills jag får krypa ner under täcket..


Kommentarer
Postat av: maddiz

Ja, precis så känner jag med. Ska vi ta våra små fyrbent och fly fältet utan att säga nå till en människa i vår omgivning:D Men man måste kanske lära sig att man inte alltid kan finnas där och sedan att man inte stannar när man blir behandlad som skit. Kram på dej!

2010-03-08 @ 17:52:31
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja man är oförskämt lycklig just nu ..Heregud vilken känsla det är :)

2010-03-10 @ 09:30:16
URL: http://nize.blogg.se/mittliv
Postat av: Sanna

Ja det är så himla hemskt. Jag klarar inte av och kolla på sånt där för jag blir så himla arg. Jag kokar inombords när ja ser sånt och man vet att föräldrarna inte bryr sig ett skit. :(

2010-03-12 @ 13:26:32
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0