Från sol till snö?!

Jag såg igår att det ska snöa i veckan, det kan inte vara sant??!
Jag som många andra är ju så lycklig för detta väder, känns som våren verkligen är på väg nu!
Det tar inte emot att gå ut när solen strålar och man slipper klä sig med alla dessa vantar , mössa, halsduk osv..
Kommer bli så besviken om snön bestämmer sig för att komma igen, det räcker ju nu!

Måndags städningen är avklarad..Så skönt att det är klart.. Men med 2 hundar så lär det ändå städas varje dag.. :P Jag tycker iaf om att städa och pyssla hemma, det är mysigt! Och det blir ett så trevligt resultat :)

Älsklingen är hemma ifrån jobbet nu.. Han var hemma över lunchen också idag :) Vi tog en promenad i solen med hundarna efter han ätit.. Nu när han fick gå lite tidigare idag så hade jag tänkt att vi ska ta en till härlig promenad i solen tillsammans.. Ser dock att det är lite moln nu ute men men..

Ceros var en riktigt gos-fis igår :) Mammas ♥


Och Tossen var lika busig som vanligt och hoppade efter kameran :)♥



Aja, nu ska jag iaf ta mina killar här hemma och gå ut! :)

Ha det så bra!

Kramar..


Kommentarer
Postat av: nize

Var verkligen något jag inte ville skulle hända.. Helst vill jag bara ta hem henne men det är inte rätt eftersom hon inte vill vara här :/

Så jäkla jobbigt...

2010-03-15 @ 18:38:28
URL: http://nize.blogg.se/mittliv
Postat av: Anonym

ja det är svårt att förstå att man skapat något så underbart ...

2010-03-18 @ 11:51:30
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0