Fredag-kväll

Ikväll till middag stekte jag på kebab, pommes, sås och rå rödlök, SUPERGOTT! :)

Bjuder på en bild på mig framför spisen :) (hedset i örat,hehe)


Detta blev resultatet.. :) Riktigt smarrigt, jag orkade dock inte hela portionen :P


Mammas älskade pojke..

Medans maten stod på spisen och Stefan och Boss var och köpte en cola till middagen så hade jag och Ceros lite Love-Time ♥

Först var han tvärdäckad efter våran mysiga promenad..Söööt!


Sen vaknade han till liv och gav mammsen lite kärlek :) ♥
Jag fick både tassen och massa pussar ..hihi.. Underbara gosse..



Stefan kom hem lagom till att maten var klar,
Han hade köpt med sig lite gotta till kvällen,
Jag har velat smaka den nya chockladen från Marabou, Yoghurt/Raspberry, sen den kom ut men har hela tiden glömt bort det när jag väl ska handla nåt, men det kom iaf Stefan hem med. Den och lite andra chocklad bitar + CocaColan.. Jag blev glatt överraskad då jag varit sugen på chocklad under en längre tid nu..

Och den nya från Marabou var ljuvlig! Gud så god den var..
Jag är nu proppmätt så jag sparar lite chocklad till senare :)


Nu ska jag mysa ner mig i soffan med hundarna, alla tända ljus och bara mysa och ta det lungt.. Verkar dock dåligt med nåt på TV ikväll :( Är CSI nu men självklart så hade jag redan sett detta avsnitt :(

Ha en trevlig fredagskväll allihopa!

Förresten, vad ska ni alla göra i helgen?

Sett på statistiken att jag har fått ännu fler läsare, det är alltid kul! :)
Hoppas ni stannar kvar och lämnar lite spår efter er :)


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: maddiz

Blir bara en tok lugn helg:) Mysa med hundarna och syrran fast ikväll ska hon på fest. Gillar din blogg gumman!

2010-03-06 @ 19:06:26
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0