Långt inlägg..Om Dagen,morgondagen&Ceros ..

Idag har vi varit hos svärmor och Kjell som sagt :) Trevligt Trevligt.. Kollade på en massa härliga bilder ifrån deras semester! Såå vackert! Och svärmor är sååå brun! Jag vill också vara! :P
Fick en superfin klänning/tunika utav dom :) Så gulligt!

Massor utav tack till er ♥ Så himla snällt!

Kankse lite dålig bild, men jag testade den bara,
Får knäppa bättre bilder vid ett senare tillfälle. Love it!


Stefan fick 2 kepsar och en ny plånbok :) han är supernöjd han också.. :)

Keps Nr 1 - Tror det är favoriten ;)


Keps nr 2- skitsnygg den också, han passar jättebra i båda :)


Bejb´s nya plånbok.. Stängd..


Öppen.. Han älskar den :)


Lite kul på tal om plånbok, här i veckan när Stefan jobbade så hittade han en plånbok på marken, det visade sig vara en helt sprillansny med prislapp och allt! Skitsnygg, blev jätte glad när han kom hem med den till mig, min gamla var så full att jag inte kunde knäppa den längre ;)

Stängd..


Öppen..


Snygg va? Och praktisk :)


Fick även med oss Kött hem ifrån svärmor, vi var tvugna att åka hem till hundarna så vi åt inte middag hos dom denna gång..
Hur som helst så slängde jag ihop en gryta och till det blev det potatis.. det var väldigt populärt här hemma,
Stefan kläckte ur sig under middagen,
- Shit, du och dina grytor alltså, dom blir alltid så goda!
Hihi, blev jättestolt ;)



***************************************************************************************

Imorgon är Mohids begraving så jag hade tänkt att gå och lägga mig strax, vi ska mötas upp ett par stycken i morgon och sedan går vi dit tillsammans.. Jag vet inte riktigt vad jag känner förutom sorg och saknad, tror även jag känner lite oro inför begravningen, har som sagt inte varit på någon sedan mammas och då var jag sååå liten.
Känns iallafall bra att gå tillsammans med Stefan och även våra vänner.
Ska in och köpa rosor också till underbara Mohid ♥
Åhhh jag saknar honom så otroligt mkt! :(
Älskade Mohid, Saknade vän, Underbara människa..
Jag har så mycket jag skulle vilja säga dig,
 jag hoppas att du hör mina tankar nu när du är en av guds änglar..
Vi kommer att finnas med dig imorgon, gubben..

***************************************************************************************
Ceros..♥
Har precis varit ute med Ceros på våran kvällspromenad, en ordentlig en blev det med en massa bus, hopp, skutt och spring :) riktigt kul, han är en rolig vän, den bästa i världen! Han får mig alltid på bättre humör, han är min solstråle, mitt lilla lyckopiller :)

Jag Älskar Dig, Min Ängel.. ♥


Men ingen lek utan även lydnad, viktigt.. Så lite träning hade vi också, gick lika bra som allltid :)
Träffade massa hundar överallt (kändes det som) och gud så dom skällde och morrade på stackars Ceros, han som var så glad.. Han struntade iallafall i dom och focuserade sig på mig istället, *mammas pojke ;) hihi*
Men det som stör mig med hundar som skäller,morrar och även ibland gör utfall.  
Men det som gör mig så arg är hundägare som tillåter sin hund att bete sig på detta sätt, vet att jag tagit upp detta tidigare, men det är verkligen inte okej att en hund beter sig så utan att få sig en tillrättavisning, OSV STORLEK!

Stor som liten,
Diciplin är den samma.



Ceros tycker dock att hundar som beter sig så dumt inte är intressanta alls.. hihi.. Då vänder han bara bort huvudet och tittar på mig istället, gofis! Det finns verkligen inga ord som beskriver hur mycket denna hund betyder för mig, han är så mycket för mig! Han är helt klart min alldra bästa vän och kommer alltid att vara.. 
Nu är han jättetrött efter våran lek/träning/mys promenad.. Han har tvärdäckat, först i hallen och nu i soffan, han väntar tålmodigt på att jag ska säga,
- Nu går vi och lägger oss grabbar..
Då flyger dom upp och skuttar in i sovrummet..

En däckad, trött Ceros :) hihi..


En trött och go Bossi Toss!


Nej nu ska vi lägga oss här hemma.. Måste upp i tid i morgon, ska mötas vid 12 i morgon och då lär hundarna va klara och vi lär vara klara och vi lär ha ätit och även handlat blommor..

Nattinatt på er allihopa!


Håll tummarna för att vi ska kunna sova inatt nu utan att ligga och tänka och fundera på morgondagen hela natten

Kramar


Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

Hej och tack för de snälla och varma orden som vi fick. Berörde väldigt mycket ska du veta. Du verkar vara en helt go och bra person. får tacka ännu en gång.

Fin klänning som du har fått. :) Det är bara bra med oss. Men emmas livmoder är fortfarande en liten gåta. kan hända att hon kan ha baktier, då blir hon behandlad med antibiotika.

2010-03-29 @ 10:23:06
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0