Onsdag..

Dagarna går sakta men säker framåt.. Har sovit grymt dåligt inatt, sov ca 3 timmar totalt, sen fick jag väcka Stefan som skulle till jobbet imorse vid 06.00.
Jag låg kvar i sängen och bad om ett par timmars sömn innan pojkarna ville ut och kissa.
Tur hade jag, dom sov som små trollungar brevid mig i sängen.

Älsklingspojkarna myser i sängen..♥


Vid kl 10.30 så vaknade jag av att Ceros tokskällde :S Fattade Nada och ropade åt honom att va tyst och komma och lägga sig igen, då hörde jag att det knackade på dörren.
Bejb kom hem redan då, hans "chef" var magsjuk och ringde sen till Stefan och sa åt honom att gå hem efter förmiddagspasset, då han vet vad Stefan går igenom nu, dvs Mohids bortgång..

Jag älskar dig, tur att vi har varandra ♥


Då klev jag iaf upp och sen dess har jag varit vaken.
 Vi har varit nere på¨stan och pratade med försäkringskassan, tjuriga kärring!
Fick inte ens ett svar på min fråga, vad gjorde hon där kan man ju fråga sig ? :S

Vi har även tittat på Wallander Vålnaden idag,
Den var riktigt bra!

Nu är jag iaf superduper trött, väntar på att Efterlyst ska börja och efter det ska jag och älsko slänga oss i säng och jag hoppas att vi båda två kan sova gott inatt utan skumma drömmar osv..

Känner mig så sorgen, känns som jag går omkring i en bubbla..


Nu ska vi kika på det okända här hemma tillsammans..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0