Psykiskt utmattad

Jag är så trött just nu, det är hela tiden någonting, är det inte det ena så är de det andra.. Ska det någongång ta slut?

Jag förklarar och förklarar, jag ber och talar om att jag inte orkar höra mer skit osv av någon alls men det är som att prata med väggar.
Låser snart in mig i ett rum, stänger av mobilen och drar täcker över huvdet.. Varför ska det vara så svårt att sluta köra slut på andra människor?

Jag är så hemskt trött.. Dom senaste dagarna har jag somnat på soffan i ren utmattning i skallen och det är inte likt mig. Min kropp blir helt slut för att jag är helt slut i skallen..

Jag har inte ens tid att tänka en sekund på mig för jag ska lyssna och förstå alla andras omkring mig hela tiden, nu får det tamme fan vara nog innnan jag går under!! Är det snällt att lägga allas bekymmer på mina axlar? Som om jag inte hade nog med mig själv.. Snälla nån, jag försöker att stötta och finns där för alla omkring mig men ska det vara på bekostaden till att jag själv tappar fotfästet och går under?
Det är ju verkligen inte rättvist!

Igår skulle jag som sagt kolla på Luftslottet som sprängdes, jag hade väntat i månader och sett fram emot det, jag hann sätta på filmen, lägga huvudet på kudden och sen sov jag.. Då är jag riktigt slutkörd!

Hur får man ett slut på nåt sånt här?? Någon som har ett tips???

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0