Sen middag..Igen..

Idag beror det nog mest på att jag legat på soffan nästan hela dagen och mått riktigt illa :( Värdelöst..
Har iallafall varit ute med älskade Ceros på en härlig promenad i solskenet som varit idag..

Till middag blir det Lax, kokt potatis och sås, hoppas jag får i mig lika mkt som jag vill äta, haha.. Älskar verkligen Lax, finns det nåt godare? Tror inte det ;)



Nu ska jag återgå till att ligga på soffan och invänta middagen som sköter sig själv i ugnen och på spisen..
Hittar dock bara skit på TV, lite trist.. Hoppas det börjar nåt snart som är värt att se, nånting började precis på 4:an, vet dock inte vad än..

När jag har smält maten så ska jag skutta ut med mitt älskade hjärtetroll Ceros ♥


Kommentarer
Postat av: maddiz

Ja, är skit nöjd med den. Kunde inte blivit bättre. Hoppas du får i dig så mycke du vill av den goda maten de såg verkligen jätte gott ut! Och så hoppas jag på att du blir och känna dig bättre efter du ätit. Kramar

2010-03-06 @ 20:11:17
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/
Postat av: Nize

Tack så mycket :)

2010-03-07 @ 17:15:04
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0