Snö Snö Snö..

Ska det verkligen aldrig sluta att snöa? .. Suck!
Tycker det är så hemskt trist med detta väder hela tiden, så fort det blir lite varmt så ska det omedelbart övergå till snö och storm!
Den enda här hemma som är lycklig över snön som faller är Ceros pojken, som sagt så älskar han snön och tycks aldrig få nog..



Själv vill jag knappt gå utanför dörren mer än nödvändigt.. så kallt! Men har man vovve så måste man ut i vilket väder som helst.. Men det är dom värda så det är bara klä på sig ordentligt och gå i rask takt så man blir varm, det är mest blåsten eller ska man kanske kalla det för stormen som gör det jobbigt.. Man får ju knappt nån luft :S

Nu vill jag ha VÅR..
Jag vill slippa alla tjocktröjor, jacka, vantar, mössa, halsduk, osv..

Jag vill kunna gå ut såhär utan att frysa ihjäl.. Jag vill ha värme!
(Notera Boss i bakgrunden som ligger och myser i soffan ♥ hihi )


Idag ska en gemensam vän till mig och Stefan komma förbi på en fika, jag har själv inte träffat honom på över ett år, vilket jag tycker är satans trist då det verkligen är en bra kille, snäll och trevlig i alla lägen :) En riktigt bra vän som bryr sig om alla sina nära. Lite kul för han heter också Stefan, hehe.. Jag kallar han dock för kexchokladen.. haha.. En rolig historia :) Han bad mig en gång i tiden att hämta nåt, minns inte vad det var i hans jacka och i hans jacka hittade jag just en kexchoklad så bara för att jag råkade hgitta den så tvingande han mig att äta upp den trots att jag var proppmätt, haha.. Så då fick han sitt roliga smeknamn :)

Nej nu ska jag sätta mig i soffan med pojkarna små och kika en stund på tv innan våran vän Kexet kommer :)

Bjuder på en liten bild på mig själv.. haha.. Jag vill göra nå med håret.
Trist när det bara ligger.. rakt och trist..



hej svejs så länge!



Kommentarer
Postat av: Alina

cutie!

2010-03-02 @ 21:24:34
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0