Solen skiiiiner!

Hur underbart är det inte med detta väder?
Solen strålar.. Jag blir så glad!
Såå mysigt att gå på långa promenader med pojkarna nu, det är riktigt härligt!
Och jag slipper ramla för att  det är så halt överallt, nu är det bara halt på vissa ställen..

Varit ute på en längre prominix med bejb och  pojkarna i solen, helt underbart att gå tillsammans!
Stefan jobbar ju hela veckor nu och jag är ensam med hundarna, snacka om att man saknar att gå tillsammans med dom då..Det är dock superskoj att älsklingen har börjar jobba nu och att han trivs så bra :) det gör mig jätteglad!

Min älskade make i solskenet :) ♥


Kärlek, då, nu & föralltid..


Ha det toppen allihopa!


Kommentarer
Postat av: Maddiz

Ja, så känner jag också. har faktiskt funderat på att lägga ner bloggen ett par gånger. Blir så less på folk.



Fina bilder gumman:D

2010-03-14 @ 10:17:53
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0