Sorg Och ilska emot dom falska!

Jag vet att det inte bara är jag, vi är många som sörjer dig, vi är många som gråter och inte kan förstå.

Men jag kan bara tala för mig själv och mina känslor och tankar.
Tårarna rinner ner för kinderna, ibland så känns det lite bättre för att det sedan ska braka samma igen.
Jag försöker tänka på det fina, att du nu fått ro i din själ, men det gör ont att du inte längre är hos oss.
All kärlek till dig älskade, fina Mohid ♥
___________________________________________________________________
Sen blir jag arg!
Jag blir arg på alla dessa människor som var såna jävla svin emot dig när du fanns med oss och nu beter sig som om dom kände dig, som dom brytt sig, som om dom älskar dig! Ni tog inte vara på tiden ni hade med honom, vad kommer erat falska sätt förändra nu när det redan är försent?! Ni som uttnytjade honom, som lät honom ta eran skit, bara för att ni VISSTE att han var för snäll, han ville inte vara osams, han bärde era straff på sina axlar och vägrade låta er ta reda på eran egen skit!

Ni alla som var där när NI behövde något ifrån honom! Jag har en fråga till er,
VART VAR NI NÄR HAN BEHÖVDE ER?!
Ni som bara ville få det ni ville ha och använde honom som ett red´skap, en bricka i ett spel! Jag blir så arg!

Om NI bara visste hur många ggr jag suttit och pratat med Mohid, kramat Mohid och försökt få honom att förstå att han är värd allt, allt det bästa! Alla tårar han fällde för att ni var så elaka och lät honom tro att det var han som gjorde fel! Ni är en skam i mina ögon, ni är smuts!

Jag tänker inte skämmas för att jag skriver detta, absolut inte, för jag var ärlig nog och sa det till Mohid, jag sa vad jag tyckte om er, hur illa ni betedde. Bara för att han inte såg det så betyder inte det att vi som äkta vänner inte såg vad ni gjorde emot honom!

Spara era tårar för han har redan gråtit ut dom alla åt er!


Kommentarer
Postat av: Moster Sandra

Bra skrivet Sanna! Det finns allt för många människor som gråter blod när den andre väl är död.. Det kommer alltid att vara så, synd bara för dom att dom inte bara kan bespara sig.. Det jag gick in här först för att säga var att jag är verkligen ledsen för er som verkligen sörjer... O jag förstår att det blir extra svårt för dig Sanna.. Man påminns alltid av det förgångna när något sånt här händer.. kram

2010-03-23 @ 18:33:24
URL: http://egosandro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0