Stress

Uh, jag känner mig så hemskt stressad i min kropp och i mitt sinne, det slutar med att jag bli irreterad!
Jag har ingentinga tt stressa till, det är mer oron över att nåt mindre bra ska hända eller nåt? Jag vet inte.. Det tär på mig iaf.. Känns som så många saker suger ut min kraft och energi..






Igår blev jag uppbjuden till våran granne Sandra :) Jag träffade även hennes mamma som senare på kvällen skulle vara barnvakt då Sandra och hennes kompis skulle ut, jag blev medbjuden men tackade nej denna gång, men det skulle helt klart komma fler tillfällen :)
Vi drack te och pratade, lekte med hennes supersöta dotter Noella ♥
Vi båda kom fram till att vi vill lära känna varandra bättre, känns jätteskoj!
En riktigt trevlig och jordnära tjej!
En sån tjej som jag verkligen kan se mig själv umgås tillsammans med :)



Idag ska vi som jag tidigare nämt till svärmor, vi ska åka om ca 20 minuter så jag har inte all tid i världen på mig att sitta här, jag får uppdatera när jag kommer hem :) Va länge sen vi träffades nu, ska bli trevligt!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är så jobbigt och förlora någon man verkligen bryr sig om. :( Hoppas han har de bättre nu.



Mjo alla blir väl trötta på sina partners ibland, men mest för att inse hur mycket man älskar dom. :)Alla har bra och dåliga sidor.



Här är snön nästan helt borta. :D

Lite i dikena och sådär men nu ser man och får gå i på den underbara trottoaren och det inte så jobbiga gruset ;)



Här kvittrar fåglarna hela tiden känns de som. Helt underbart e de och gå ut utan att frysa ärslet av sig. :P



kram !

2010-03-28 @ 13:57:01
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0