Tisdag..

Hej Hej allihopa!

Idag vaknade jag med en svullen och ond hals :( Hoppas verkligen inte jag lyckas gå och bli sjuk.. igen , då blir jag knäpp!
Det blev dock bättre efter att jag varit vaken en stund coh druckit en kopp te.. Så idag blir det till att dricka te i massor! Det ömmar fortfarande när jag sväljer men jag hoppas det går över snart.. Jag har ju ingen feber eller nåt iaf :) Lika pigg som vanligt så.. Men det kanske är nåt på G ändå eftersom jag varit så trött på senaste tiden, men det tror jag ändå beror på att det varit så jäkla mkt hela tiden..

(Bilden är lånad från Goggle)


Pratade med min käre vän Eva för en stund sen, FY URSCH , jag saknar henne.. :(
Jag saknar att kunna träffa henne när som helst, vilken tid som helst på dygnet, jag saknar våra shoppingturer, våra testunder, jag saknar våra skojjiga påhitt och jag saknar hennes barn!

Jag är så tacksam för dig & din trogna vänskap ♥ I Love you!


Nu ska jag fortsätta dricka te och mysa i soffan med Boss.. Får ta det lungt idag men ut ocg traska med Ceros på en längre promenad ska jag minnsan göra i vilket fall som helst lite senare.. Ceros, the man ♥

Jag minns när min stora pojke var så liten, så liten..♥
Han är lika underbar nu som han alltid varit.. Kärlek ♥


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0