Trevligt sällskap!

Nu har Steffe varit här och det var supertrevligt och dunder kul att träffa honom igen! Vi har ju pratat i telefon och så senaste tiden men som sagt inte träffats på över ett år. Va även väldigt trevligt att han var lika glad att träffas som vi :)
Vi drack lite te och små pratade om allt och ingenting, ibland kom vi in på väldigt djupa saker men även det är skönt att kunna dela tillsammans med någon!
Det är verkligen en helt otrolig kille och vän!
 
Vi hann inte umgås allt för länge idag, det var lite trist men vi ska ses snart igen och funderar på om vi kankse ska hitta på nåt kul allihopa då :)

Måste även tillägga att Boss var otroligt lugn, lydig och snäll idag, jätte kul! Hans svaga sida är just vid besök då han vanligtvis förvandlas till ett monster av glädje och kan varken vara still en sekund eller låta besökaren vara ifred men idag var han  som en helt annan hund, som Ceros nästan.
(Ceros hälsar och går sedan på komando och lägger sig där man ber honom att lägga sig och där ligger han sen snällt och sover).
Jag gav Boss sin leksak som han hade lite race med för sig själv i V-rummet medans vi drack te i köket och sen var det inte så mkt mer med det, han gick och la sig med Ceros..JAAA, ni läste rätt, Boss gick och la sig :D Wiiee.. Vilket otroligt framsteg! Jag är rusktigt stolt över den lilla här hemma, nu är han trött och sover som en stock brevid mig i soffan, Ceros har somnat på andra sidan om mig, sötnosar ♥

Gammal bild,
Men Precis såhär ligger dom fast i andra soffan och jag sitter emellan dom :)
Världens goaste & sötaste vovvarna i hela världen,
Mamma Älskar er mest! ♥



Nu har vi kommit in med pojkarna från snörstormen..Shit asså, det går knappt att gå där ute ju :/
Dom kanske borde fundera på att ploga? Bilarna kör fast på VÄGARNA!  Inge vidare kul kan jag tänka mig..
Men jag tycker inte att det är speciellt kallt, tycker ni det? Kanske bara är så att jag klädde på mig ordentligt :)



Nej nu ska jag äta lite köttfärssås och spagetti som blev kvar ifrån igår och krypa upp i soffhörnet med hundarna och ta det lungt framför tven en stund :)

ha det så bra så länge!

Kramar




Kommentarer
Postat av: tilda

jodå det är fint.. sj? jo eller hur.. de va ett tag sen :P

hänt ngt kul?

ok, ja jag pluggar till undersköterska och praktiserar på ett äldreboende för tillfället.. va kul, hoppas dem fixar ngt kul till dig :) kram

2010-03-01 @ 22:56:36
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Västkust Mamman

Hej gumman!

Nej du har ej gjort ngt. Inte svarat någon då jag ej har tid o sitta vid datan. Vi har flyttat nu så ligger jag i tandvärk o käkar piller :( men kommmer snart tillbaka fit for fight! :D

kraamar

2010-03-03 @ 13:36:24
URL: http://precioso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0